“Dagelijks zetten wij tot wel 20 buitendiensttechnici in, die circa 2000 openstaande onderhouds- en serviceopdrachten uitvoeren. Om deze werklast effectief te beheren bij een groeiende klantenkring, moeten de dagelijks terugkerende processen zo veel mogelijk digitaal verlopen. Alleen wanneer gegevens digitaal beschikbaar zijn, kunnen operationele processen geautomatiseerd worden.
Daarom staat digitalisering bovenaan onze agenda.
Vroeger deden we heel veel op papier. De handmatig verwerking was enorm veel werk en nam veel middelen in beslag. Bovendien was er een gebrek aan transparantie tussen de verschillende diensten en ontstonden er vaak overdrachtsfouten – om nog maar te zwijgen van de jaarlijkse papier- en printkosten.
Tegenwoordig voeren we 95% van onze dagelijkse processen uit met es2000-oplossingen en besparen daarmee veel tijd en geld. Zonder “esmobile”, de oplossing voor mobiele technici, hadden wij bijvoorbeeld minstens één extra persoon voor de administratie in dienst moeten nemen. Qua print- en papierkosten besparen we minimaal 10.000 euro per jaar.