“Een gebrek aan communicatie is bij veel bedrijven nog altijd het grootste probleem. Hierdoor kan belangrijke informatie verloren gaan. Geheel in lijn met onze groeistrategie kiezen wij daarom steeds meer voor digitalisering. Met esoffice hebben we ons ten doel gesteld om verschillende upstreamprogramma’s tegelijk te vervangen. Op die manier kunnen we in de toekomst de meeste processen centraal vanuit één ERP-systeem aansturen. Door de belangrijkste gegevens op een gemeenschappelijke interface samen te brengen, zorgen we voor aanzienlijk meer transparantie in de samenwerking tussen verschillende afdelingen. Dankzij de uitgebreide evaluatiemogelijkheden en dashboards in esoffice kunnen we ook in de toekomst weloverwogen economische beslissingen nemen. Van het eerste klantcontact tot de offerte en van de opdrahct tot de projectuitvoering en de daaropvolgende servicewerkzaamheden: te allen tijde wordt gedocumenteerd wat er voor de betreffende opdracht is gecommuniceerd en gepland. Dit maakt ons op lange termijn professioneler en zorgt voor meer tevredenheid onder onze klanten.
Het is ons doel om esoffice volledig te benutten, zodat we alle processen in kaart kunnen brengen en geen dubbele of zelfs driedubbele gegevens hebben. Alleen zo kunnen we elke medewerker aan boord krijgen op onze weg naar digitalisering. Uiteindelijk zullen alle betrokkenen profiteren van de consistente, transparante processen.”